Re: [csopi] Fw: Kiegészítés - Mozákbazegia Csoporttalálkozó - 2008. november 26. szerda

Peresztegi Petra peresztegipetra at freemail.hu
2008. Sze. 22., H, 13:21:17 CEST

Szia Kőnig!

Eddig még soha sem sikerült eljönnöm, de szeretnék eljönni. (Ha egyik gyerkőcöm sem lesz beteg, akkor jövök. Jó volna találkozni veletek)

Petra

"Király Péter" <kiraly.peter at job.hu> írta:

>  ----- Original Message ----- From: Király Péter To: Király Péter ; Sas Gabriella ; Tótpál Ákos ; Szóráth Szilárd ; Szokoly Ádám ; Szilágyi Jenő ; Szeli Gábor ; Szegedi Balázs ; Rőmer Krisztián ; Pörzse Erzsébet ; Közgáz csoport ; Kónya Karola ; Kiss Viktor ; Keleti József ; Jenet Katalin ; Hodik Tibor (hodik.hu) ; Deáky Sugár ; Bokrossy Zsombor ; Bognár Kata Sent: Friday, September 19, 2008 3:56 PMSubject: Kiegészítés - Mozákbazegia Csoporttalálkozó - 2008. november 26. szerda
> [...]

Vásárolj pár kattintással otthonról -- kényelmesen és egyszerűen!

AEG-ELECTROLUX háztartási gépeket RENDELJ a MÁRKABOLTból!
ORSZÁGOS kiszállítás - Több száz VIDEO termékbemutató -- AKÁR 5 ÉV GARANCIA!http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,287224,349175/click.prm

--------- következő rész ---------