[csopi] Veress Józsi - találkozó - SÜRGŐS!

Király Péter kiraly.peter at job.hu
2004. Jún. 3., Cs, 11:54:26 CEST

Mindenek előtt elnézést, ha valaki harmadszor kapná meg, csak kaptam egy auto-üzenetet, hogy nem kézbesítette tegnap a levelet.
Tehát ma ismét teszek egy próbát...
Nos:

Sziasztok!

Az idei Veress Józsi féle okosság JÚNIUS 11-ÉN (pénteken) lenne, kb. 18.00-tól.
Péntek délig légyszi írjatok vissza, hogy megfelel-e a dátum. Szerintem elég, ha nekem, ne reply all-lal, a fejleményekről beszámolok jóakaratúlag.
A részleteket később, de a találkozó biztosan könnyen megközelíthető helyen lesz, Budapesten.

Előre is köszönöm a gyorsaságotokat!

König

u.i.: ha valakit kihagytam volna, neki légyszi továbbítsátok, illetve aki 2-szer kapja meg, elnézést, nem tudom, hogy hányan vagyunk a csoportlistán.