[csopi]Május 22.

Király Péter kiraly.peter at job.hu
2003. Május. 19., H, 20:03:17 CEST

Kedves Mozákok!
Ezúton értesítek mindenkit, hogy a szokott éves találkozónk Veress Józsival idén is becsülettel meg lesz tartva, jóakaratúlag.

Helyszín: Széchenyi söröző (a szokott helyen), aki még nem járt ott: a Széchenyi-fürdő Vidámpark felöli végében található. A legegyszerűbb megközelítés autóval, vagy Kisföldalatti.

Időpont: Május 22. (csütörtök) 18:00 (a hivetalos kezdés 18:30, de gondoltam, hátha akad pár ember, aki már legurítana pár jaffát előtte is. Én leszek 18:00-tól, az tuti.)

Fontos: Jön a felesége is, ezért gondoltam egy virágcsokorra, amit intézek, csak a költségeket osszuk el.

Eddig konfirmáltak:
Tibcsi, Vikusz, Jojó, Kata, Bözsi, Ákos, Jenet Kati, Moki (90%), Zsonó, Sugi, Rőmer Chris (90%), jómagam.

Arra kérnék mindenkit, hogy mindenképpen jelezze jöveteli szándékát, ha lehet még a keddi nap folyamán.
És ne a csopicímre küldjetek válasze-mailt (mert mindenki meg fog őrülni a sok levéltől), hanem nekem:
kiraly.peter at job.hu

Várom a visszajelzéseket mihamarabb!
Ölelek mindenkit,
König